علمی-اجتماعی
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 22:57 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
پزشکان و پرستاران عزیز همه ی ملتند و در تمامی طول سال و در گرما و سرما در شب و روز در خدمت بیماران هستند و با کشیکهای چندین روز در ماه . از همه ی این زحمتکشان تمامی ملت ایران سپاسگزارند.
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
توی برخی مغازه ها و فروشگاهها خانمها با لباسهای نامناسب و آرایشهای غلیظ به جای عرضه ی محصولات خودشان را بیشتر عرضه می کنند. با توجه به بیکاری جوانان خوب می توانند با لباسهای ساده و بدون آرایش غلیظ و نمایش تن وبدن هم فروشندگی کرد یا خدمات ارائه داد. مگه نه ؟
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 19:49 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
شاید یکی از زیباترین وجالب ترین صحنه ها دیدار ارتشی ها و نیروهای هوایی با رهبر باشد. چنان هماهنگ با یکدیگر می نشینند و نماز می خوانند که گویی یک نفرند . جالب تر این که کلاههای سران در صف اول انگار با سانتی متر اندازه گیری شده اند و همه در یک راستا بدون حتی چند میلی متر این طرف و آن طرف. به این می گویند انضباط . آن وقت امریکا می خواهدبه ایران حمله کند . دلاورمردان امیدوارم همه ی شما سالم و زنده باشید و حافظ منافع کشور وملت.
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 19:39 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
هر کشوری قوانینی دارد و حتی در ایالات مختلف امریکا قوانین خاصی وجود دارد که در ابتدای هر ایالت نوشه شده است تا هر کسی که می واهد وارد آن ایالت شود بداند که موظف است چه قوانینی را رعایت کند و اگر فرد نخواهد آن قوانین را رعایت کند حق ورود به آن ایالت را ندارد . ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از قوانین در ایران ،داشتن حجاب است برای ورود به ایران این لازم و ضروری است و برای هر پست و مقامی که می خواهند وارد کشور بزرگی مانند ایران شوند این قانون الزامی است خواه وزیر امور مهاجرین استرالیا باشد یا میشل اوباما.
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برای نوشتن قانون اساسی بعد از پیروزی انقلاب و برای این که کسی نتواند مانند شاه حاکم مطلق شود و یا به اتفاق افراد فامیل معاف از قوانین کشور شوند قانون اساسی سفت و سختی نوشتند و چند ارگان و سازمان را مسئول کردند تا کسی نتواند به راحتی قوانین را دور بزند چه رسد به این که بخواهند قوانین را به نفع افراد عوض کنند. کاری که متاسفانه می بینیم در ایران به راحتی با چند تا تبصره و الحاقیه عوض می شود .
یک شنبه 30 فروردين 1394برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
تغییر قانون مثل آب خوردن!!!!!!!!!!فقط در ایران است که قانون به خاطر یک قهرمان وزنه برداری و به نفعش عوض میشه . وقتی قانون به خاطر یک وزنه بردار عوض شود وای به حال قانون . انوقت باید ببینیم چگونه قانون دربرابر مسئولین نخواهد عوض شود !!!!!!!!!
شنبه 29 فروردين 1394برچسب:, :: 1:46 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
چقدر وبه آدم مثل تختی باشه بعد از چند دهه وقتی عکسش رو هم می بینه لذت می بره و بهش مباهات می کنه. روحش شاد.
شنبه 28 فروردين 1394برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بدترین بازی بازی دفاعی است که از وقتی این فوتبال و ضد فوتبال توسط عده ای وارد تیم پرسپولیس شده ، پدر این تیم را درآورد. مثل عربها با یک گل مرتب خودشان را روی زمین ولو می کنند . دم سپاهانیها گرم که تازه از دقیقه 75 روی فرم آمدند. پرسپولیس تا وقتی ضد فوتبال بازی کنی همین نتیجه ات است. لطفا به شعور تماشاگران و طرفدارانتان احترام بگذارید و بازیکنان یک کم به خودتان زحمت بدهید و حداقل دنبال توپ بدوید.اگر مانند پرسپولیس سابق وفنده و کوبنده و مهاجم نباشید تا ابد همین سزاتان است.
جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
بر اساس عرف و شاید هم قانون زندان جایی بایستی باشد که در آن فرد در رنج و تعب به سر ببرد تا مجازات شود تا جرم و بزه خود را هرگز تکرار نکند . ولی امروزه زندانها برای عده ای تبدیل به هتل شده اند.
جمعه 27 فروردين 1394برچسب:, :: 13:52 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یکی از بزرگترین ایرادات قوانین و مناسبات در ایران عدم توجه به حریم شخصی و ملک شخصی است که این عامل باعث دست درازی افراغد به اموال و املاک دیگران می شود. اگر قوانین سفت و سختی در رابطه با ملک شخصی و احترام به مردم و اموالشان در قوانین لحاظ شود خیلی از دعواها و کتک کاریها و قتلهای غیر عمد رخ نخواهد داد. فقط در ایران است که عده ای بدون اجازه از اموال دیگران سوء استفاده می کنند و صاحب ملک و اموال نبایستی اعتراض کند.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 698
بازدید ماه : 6015
بازدید کل : 3501469
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>