علمی-اجتماعی
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
پیامبر(ص) به امام علی(ع) فرمود: «ای علی! سوره "یس" را بخوان که در آن ده اثر است؛ هر کس آن‌را قرائت کند: 1. اگر گرسنه باشد سیرگردد؛ 2. اگر تشنه باشد، سیراب گردد؛ 3. اگر عریان باشد، پوشانیده گردد؛ 4. اگر عزب باشد، ازدواج کند؛ 5. اگر ترسان باشد، امنیت یابد؛ 6. اگر مریض باشد، عافیت یابد؛ 7. اگر زندانی باشد، نجات یابد؛ 8. اگر مسافر باشد، در سفرش یاری شود؛ 9. نزد میت خوانده نمی‌شود، مگر این‌که خدا بر او آسان گیرد؛ 10. اگر گمشده داشته باشد، گمشده‌اش را پیدا کند».
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
فقط چند تا تیکه سنگه که روی هم گذاشته شده . همین. هرکی میره اونجا می بینه صاحب خونه نیست و تعجب میکنه . ولی همین چند تا سنگی که روی هم گذاشتن و یک پارچه ی ابریشمی مشکی طلادوزی شده مزینش کرده هر سال میلیونها میلیون نفرو و با هم متحد می کنه و دور خودش جمع می کنه . عجب قدرتی داره این خانه ی ساده. به این میگن معجزه ی اسلام و خدا و قران و کعبه . در هیچ کجای دنیا یه همچین خونه ی ساده ای رو سراغ ندارید که این همه متقاضی دیدن و زیارتش باشن و دورش بگردن و طواف کنن . خوش به حال کسانی که رفتن و از نزدیک کعبه این خانه ی خدا رو زیارت کردن. آآآآآآآی ی ی حاجیان برای ما هم دعا کنید. خداجون ما رو هم لایق بدون یه کارت دعوت هم برای ما بفرست و ما رو هم به خونت دعوت کن.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
-------------------------------------------------------------------------------- این تهرونی ها دلشون برا غضنفر ا میسوزه میگن بابا خیلی واسشون جک ساختیم باید یه کاری کنیم اونا واسه ما جوک بسازن. یکیشون میره رو تیر چراغ برق هی میزنه به تیر . غضنفر از اونجا رد که میشد میگه: های آقا چه کار میکنی؟ طرف میگه دارم در میزنم ببینیم دوستم خونست؟ غضنفر میگه آره بزن چراغشون که روشنه ببین در رو باز میکنن.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یکی و می خواستند اعدام کنند ازش می پرسند تقاضایی نداری ؟ میگه : نه بابا زودتر اعدامم کنید. تا میرن اعدامش کنن دست و پا تکون میده و میگه دست نگه دارید دست نگه دارید . طناب و از دور گردنش شل می کنند می پرسند تقاضایی داری ؟ میگه راستی رستی داشتم خفه می شدم وا!!!
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
یکی رو میخواستن اعدام کنند ازش میپرسند که آقا آخر عمرته ها حرفی چیزی نداری؟ طرف میگه نه شروع میکنن میبندن به جرثقیل وقتی می برنش بالا دست و پا میزنه به این معنی که : حرف دارم حرف دارم. میارنش پایین ازش میپرسن چی شد بابا تو که میگفتی حرف نداری؟ برگشت به دوستش گفت محسن خونتون از اینجا معلومه.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:13 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
شرلوک هولمز کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرانوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه‌های شب هلمز بیدار شد و آسمان را نگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: نگاهی به آن بالا بینداز و به من بگو چه می‌بینی؟ واتسون گفت: میلیونها ستاره می‌بینم. هلمز گفت: چه نتیجه می‌گیری؟ واتسون گفت: از لحاظ روحانی نتیجه می‌گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم. از لحاظ ستاره‌شناسی نتیجه می‌گیریم که زهره در برج مشتری است، پس باید اوایل تابستان باشد. از لحاظ فیزیکی، نتیجه می‌گیریم که مریخ در محاذات قطب است، پس ساعت باید حدود سه نیمه شب باشد. شرلوک هولمز قدری فکر کرد و گفت: واتسون تو احمقی بیش نیستی. نتیجه اول و مهمی که باید بگیری اینست که: چادر ما را دزدیده و برده‌اند!
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
دختـرای عزیزی که میگن همه پسـرا مثل همن .......کسی مجبورتون نکرده بود همه رو امتحان کنید.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
برادرم از صبح تا شب کارش گوش دادن به موسیقی کلاسیک بود. دیگه واقعا روی اعصاب همه راه می رفت. گاهی مادرم می اومد می گفت همسایه ی ما آقای فلان گفته که سمفونی شماره 8 بتهون دلشو زده می خواد اشتراوس گوش کنه. یکی می اومد میگفت همسایه پشتی میگه چقدر شوبرت و شوپن و شومان یکم هم از جواد معروفی بذار. بابا می گفت همسایه اونور خیابون میگه تورو خدا دیگه باخ و موتزارت نذار یکم چایکوفسکی بذار و ... تا داداشم لطف کنه یک کم صدای ضبط و کم کنه.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:3 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
کسی که زیاد در خواندن آیه هاى یاسین اصرار می ورزد خداوند بعد از مرگ 30 هزار موکل غسل دادن او می گرداند که همگی برای او طلب استغفار کنند و او را مشایعت نمایند تا به قبرش برسانند و بعد از آن که داخل قبرش نهادند، ملائکه همان جا عبادت کنند و ثوابش را در نامه ی عمل او بنویسند، قبرش تا چشم او کار می کند وسیع می شود و او را فشار نمی دهد و نوری از قبرش تا آسمان بالا می رود.
شنبه 12 مهر 1393برچسب:, :: 1:2 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی
خداوند در روز قیامت می فرماید: ای بنده ی من، شفاعت کن تا شفاعت تو را درباره ی همه ی کسانی که شفاعت آنان را نموده ای قبول نماییم.

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 5999
بازدید کل : 3501453
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>